نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر در اینترنت جستجو می کنید که متوجه شوید قهوه قوی یعنی چه باید به شما بگویم که هر شخص معنی خاص خودش را در ذهنش دارد و قهوه قوی در ذهن همه یکی نیست. معمولا افرادی که در صنعت قهوه هستند قوی را این گونه تفصیر قهوه فروشی آنلاین می کنند. نسبت جامدات به مایعات یک نوشیدنی .

استحکام منحصراً به فرآیند دم کردن اشاره دارد. یک نوشیدنی قوی با استفاده از نسبت جامدات به آب بالاتر درست می شود و به غلظت نوشیدنی به جای برشته شدن اشاره دارد. اسپرسو طبق تعریف یک نوشیدنی، قوی است چون که نسبت به بقیه انواع نوشیدنی ها دارای غلظت بیشتری هست و با نسبت آب کمتری نسبت به بقیه انواع قهوه دم می شود.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

انواع ردیاب خودرو: از لحاظ کاربرد و ویژگی ها ردیاب خودرو ردیاب شخصی ردیاب ماهواره ای ردیاب هوشمند ردیاب آنلاین ردیاب آهنربایی قیمت جی پی اس خودرو ردیاب ها با توجه به نوع آنها مثلا جی پی اس ماشینیا ردیاب شخصی و نیز با توجه به امکانات و ویژگی هایشان دارای قیمت های متفاوتی هستند.

آنچه در قیمت جی پی اس خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد دقت دستگاه می باشد؛ هر دستگاه جی پی اس دارای دقت و خطایی هست به عنوان مثال دستگاه های معمول موجود در بازار دارای خطای منفی و مثبت پنچ متر هستند اما بعضی از ردیاب های شخصی دارای خطایی حدود چند کیلومتر هستند که عملا بلا استفاده هستند. بالتبع هرچه دقت دستگاه پایین تر باشد قیمت ردیاب ارزانتر می باشد.

عامل دیگری که در قیمت جی پی اس خودرو تاثیر دارد ویژگی های جانبی آن است به عنوان مثال ردیاب ماشین که قابلیت اتصال رله اضافی دارد و امکان قطع سیستم سوخت رسانی از راه دور را دارا باشد، قابلیت شنود ردیاب، ردیاب آهنربایی و یا امکانات دیگری که مدل های مختلف جی پی اس موجود در بازار دارا هستند. آنچه که اهمیت دارد توجه به کیفیت است و بالتبع هرچه قیمت جی پی اس ماشین بالاتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است.

فروشگاه کالا بست بورس ردیاب و GPS است که تمام انواع ردیاب ماشین و جی پی اس شخصی را موجود نموده و مشاوره رایگان را در اختیار مشتریان خود می گذارد تا بهترین انتخاب را برای رفع نیازشان داشته باشند. برای خرید ردیاب خودرو یا جی پی اس بهترین انتخاب فروشگاه کالا بست است و علت آن علاوه بر تنوع محصولات و مشاوره فروش رایگان پشتیبانی و گارانتی انواع ردیاب می باشد که در اختیار خریداران از کالا بست قرار داده می شود.

دزدگیر اماکن کلاسیک جزو قدیمی ترین و با کیفیت ترین انواع سیستم اعلام سرقت ساختمان است که از آن برای مکان های مختلف از اصناف و مغازه های لوکس فروشی، طلا و جواهر فروشی و کارخانه ها گرفته تا منزل و باغ و ویلا استفاده می شود. کلاسیکیکی از قوی ترین دزدگیر هایموجود در بازار ایران است که سابقه خوبی در میان مصرف کنندگان دارد و از مشتریان پر و پاقرصی بهره می برد.

قیمت دزدگیر کلاسیک قیمت دزدگیر منزل کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و مهمترین دلیل آن کیفیت بالاتر این برند می باشد البته تلفن کننده آن نیز به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.

خرید دزدگیر اماکن کلاسیک از نمایندگی دزدگیر کلاسیک توجه به کیفیت و قیمت متمایز، برند کلاسیک مشتری و متقاضیان خاص خودش را دارد؛ برای افرادی که به دنبال خرید دزدگیر مقرون به صرفه هستند این برند پیشنهاد نمی شود اما اگر کسی کیفیت و قدرت سیستم اعلام سرقت برایش مهم است خرید دزدگیر کلاسیک بهترین انتخاب می باشد.

نمایندگی کلاسیک کالا بست همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه نماید و در این راستا نمایندگی دزدگیر کلاسیک را برعهده دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.سفارش ردیاب خودرو در مجموعه کالا بست هم از طریق آنلاین و سایت امکان پذیر هست و هم از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان فروش می توانید ثبت سفارش جی پی اس ماشین را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره برقی درفا شد. کرکره‌های برقی و پرده برقی را می‌توان از انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای برشمرد. استفاده از این نوع کرکره‌ها در مکان‌هایی مانند درب‌های پارکینگ، مرکز‌های تجاری و مغازه‌ها بسیار رایج است.

امروزه استفاده از کرکره‌های برقی فقط به مغازه‌ها و مرکز‌های تجاری خلاصه نمی‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌ها مختلف پیدا کرده است. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت خرید کرکره برقی درفا را دوام و مقاوت بالای آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دانست. در ادامه قصد داریم به انواع کرکره‌های برقی اشاره کنیم. کرکره‌های برقی پارکینگ این نوع از کرکره‌های برقی باعث بالا رفتن امنیت و ایمنی در پارکینگ‌ها می‌شوند. درب‌های پارکینگ کرکره ای نیاز به فضای زیادی ندارند و هنگام باز شدن زیر سقف جمع می‌شوند که این موضوع باعث افزایش فضای تردد برای ساکنین می‌شود. باز و بسته شدن این کرکره‌ها به وسیله‌ی ریموت صورت می‌گیرد و اتوماتیک هستند. از آنجایی که این توع از کرکره‌ها در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی موجود هستند امکان هماهنگ کردن طرح و شکل آنها با نمای ساختمان وجود دارد.

کرکره برقی موجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و قیمت کرکره برقی دُرفا آشنا کنیم. لطفا در ادامه این مطلب، همراه درفا باشید. کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید.

کرکره برفی هایی که شرکت درفا نصب می‌کند دارای ویژگی های استاندارد و قابل قبول می‌باشد‌. همراه درفا باشید تا در ادامه به بررسی این مزایا بپردازیم. کرکره برقی دُرفا به دلیل متریال خوب و باکیفیتی که دارد، در برابر انواع اسیب ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه به هنگام بارش برف و باران، مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. کرکره‌های برقی عایق تا حدودی عایق صدا بوده و از حجم زیاد آلودگی های صوتی، می‌کاهند. این محصولات فضای زیادی اشغال نکرده و از نظر وزن سبک هستند. همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، کرکره‌های برقی از نظر امنیت، در میان شیر کرکره ها رتبه اول را کسب کرده است. تمام لوازم کار این کرکره در یک دکمه خلاصه می‌شود‌ و. شما می‌توانید با فشردن آن، کرکره را به سمت پایین یا بالا هدایت کنید. کرکره‌های برقی برخلاف کرکره‌های دستی، نیازی به قفل جانبی ندارند.

در کرکره‌ای که از تیغه فولادی استفاده می‌شود، این نقطه ضعف بر‌طرف شده است. نحوه ثبت سفارش و خرید کرکره برقی درفا فروشگاه درفا یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور در زمینه تولید و نصب انواع درب و کرکره های اتوماتیک می‌باشد. درفا با به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجرب در زمینه کرکره‌های برقی و درب اتوماتیک، توانسته است به یک برند معتبر در ایران تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، از مشاوران درفا کمک بگیرید تا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین شخصی که موفق شد دزدگیر اماکن را تجاری سازی کند و به تولید انبوه رساند، و فروش دزدگیر ‏اماکن را آغاز کرد، ادوین هولمز (‏Edwin Holmes) ‎بود. دزدگیر اماکن یک سیستم امنیتی است که شما را از تلاش افراد برای ورود غیر مجاز به منزل، محل کار و یا دیگر اماکن آگاه می کند. ‏در ادامه قصد داریم به طور خلاصه به بررسی تاریخچه و امکانات آن بپردازیم. اولین سیستم هشدار الکترو مغناطیسی در جهان ‏توسط شخصی به نام آگوستوس راسل پاپ (‏Augustus Russell Pope) ‎در سال 1853 میلادی در آمریکا ثبت اختراع شد. پیش از ‏آن مردم برای حفاظت از محل سکونت خود از سگ‌های نگهبان و یا زنگ‌های مکانیکی استفاده می کردند. ‏ به همین دلیل وی برای تبلیغ دستگاه الکترونیکی دزدگیر اماکن خود از تلگراف استفاده کرد. بعدها شرکت او تحت نام شرکت حفاظت ‏الکتریکی هولمز معروف شد و موفقیت زیادی در فروش این محصول به دست آورد. سیستم های ضد سرقت جدید،  امکانات بسیار ‏بیشتری نسبت به مدل‌های اولیه دارند. این سیستم از چند سنسور، دوربین‌های مدار بسته ، پنل کنترل، تجهیزات هشداردهنده و یک ‏صفحه کلید برای اعمال تنظیمات و کنترل سیستم تشکیل شده است. علاوه بر این، دزدگیرهای امروزی معمولا دارای سنسور ‏هشداردهنده آتش سوزی ، نشت گاز و غیره نیز هستند و از طریق تلفن ثابت یا موبایل حضور افراد غریبه در منزل یا تلاش برای آن ‏را به شما اطلاع می‌دهند. همچنین از طریق نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می توانید از راه دور آن را کنترل نمایید. شما ‏میتوانید امروزه خرید دزدگیر منزلخود را حتی بصورت اینترنتی هم انجام دهید. امروزه با توجه به اینکه اعضای خانواده ساعات ‏زیادی از روز را در بیرون از منزل به سر می برند، خرید دزدگیر منزل می‌تواند کمک زیادی به حفاظت از اموال آن ها نماید. اگر ‏امکان استخدام نگهبان برای حفاظت از محل کار خود ندارید، می توانید نسبت به خرید دزدگیر منزل کالابست اقدام کنید.‏

خرید دزدگیر اماکن کلاسیک با توجه به کیفیت و قیمت متمایز، برند کلاسیک مشتری و متقاضیان خاص خودش را دارد؛ برای افرادی که به دنبال خرید دزدگیر مقرون به صرفه هستند این برند پیشنهاد نمی شود اما اگر کسی کیفیت و قدرت سیستم اعلام سرقت برایش مهم است خرید دزدگیر کلاسیک بهترین انتخاب می باشد. دزدگیر کلاسیک: دزدگیر اماکن کلاسیک جزو قدیمی ترین و با کیفیت ترین انواع سیستم اعلام سرقت ساختمان است که از آن برای مکان های مختلف از اصناف و مغازه های لوکس فروشی، طلا و جواهر فروشی و کارخانه ها گرفته تا منزل و باغ و ویلا استفاده می شود. کلاسیکیکی از قوی ترین دزدگیر های موجود در بازار ایران است که سابقه خوبی در میان مصرف کنندگان دارد و از مشتریان پر و پاقرصی بهره می برد. دزدگیر کلاسیکZ4 ULTRA Z4 ULTRAیکی از بهترین مدل های کلاسیک است که از امنیت بالایی برخوردار می باشد. ویژگی های این محصول: سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر(TERACODE) امکان کنترل سیستم با پیامک از طریقG1 ULTRA امکان افزاریش زونها تا 12 زون بوسیلهExpander Pro امکان ست کردن 15 چشم بی‌سیمFOX2 با قابلیت آدرس‌دهی و نامگذاری امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس با قابلیت آدرس دهی و نامگذاری امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی امکان نظارت مرکزی بر دستگاه بوسیله اپلیکیشنClassic Central (مناسب سازمان‌هایی با شعبات متعدد) ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریقG1 ULTRA آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک امکان فعال کردن پیامک اولین ورود بوسیله ریموت امکان غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت امکان فعال و غیر فعال کردن دینگ‌دانگ  برای زون 1 اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌هایApple و Android

قیمت دزدگیر کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و مهمترین دلیل آن کیفیت بالاتر این برند می باشد البته تلفن کننده آن نیز به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.

 

نمایندگی فروش دزدگیر کلاسیک کالا بست همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه نماید و در این راستا نمایندگی دزدگیر کلاسیک را برعهده دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تعیین بودجه خرید دوربین مداربسته بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.

با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند.

همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند.

سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.

برآورد هزینه و قیمت دوربین مداربسته پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

قیمت دوربین مداربسته دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید.

اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد.

ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

همه چیز در مورد نرم افزار حسابداری تحت وب نرم افزار حسابداری تحت وب به طرق مختلف کارهای حسابداری را آسانتر کرد و باعث شد درصد خطا و اشتباه کاهش پیدا کند و بخش‌های مدیریتی بتوانند در هر زمان که می‌خواهند از طریق سیستم بر اعمال حسابداری و امور مالی نظارت داشته باشند. با گسترش تکنولوژی تعداد آنها روز به روز افزایش پیدا کرد؛ به طوری که امروزه طیف وسیعی از این نرم افزارهای حسابداری تحت وب وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و می‌توانند بسته به نیازهای کسب و کار شما برایتان مفید باشند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد مزایای استفاده از این نرم افزار تحت وب حسابداری و ویژگی‌هایی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد بیشتر توضیح دهیم. تغییرات شیوه‌های حسابداری از سنتی به سیستمی و آنلاین سال‌ها قبل که که علم و تکنولوژی هنوز پیشرفت زیادی پیدا نکرده بود، حسابداری هم مانند بسیاری از بخش‌های یک کسب و کار به صورت دستی و سنتی انجام می‌شد. با گذشت زمان و توسعه‌ی کسب و کارها، دیگر امکان ادامه‌ی کارها به همان شیوه‌ی سنتی وجود نداشت. از این رو شیوه‌های حسابداری هم مانند سایر بخش‌های کسب و کار تغییر کرد. حسابداری تحت وب عبارتند از فرایند انجام امور حسابداری به صورت کامپیوتری در بستر فضای ابری. در این روش با استفاده از یک نرم افزار، افراد درون سازمان به یک سامانه‌ی یکپارچه‌ی حسابداری متصل می‌شوند و در هر بخشی از یک شرکت که باشند می‌توانند به اطلاعات مختلف حسابداری مانند حساب‌ها، هزینه‌ها، درآمدها و … دسترسی داشته باشند. c users reza jarah desktop business 1 1 - نرم افزار حسابداری تحت وب کاربردهای نرم افزار حسابداری آنلاین در کسب و کار همانطور که در بالا گفته شد نرم افزارهای حسابداری آنلاین، گروهی از نرم افزارهای تجاری هستند که به منظور یکپارچه سازی امور مالی و حسابداری ایجاد شده‌اند. این نرم افزارها فوق العاده کارآمد هستند و انجام امور حسابداری را به شدت آسان می‌کنند. به کمک این نرم افزارها شما قادرید امور مالی و حسابداری را از طریق فرمول‌های مربوطه و به راحتی انجام داده و نتایج و گزارش‌های مالی را در دسته‌های منظم و قابل پیگیری به ثبت برسانید تا مشاهده و کنترل آنها برای بخش مدیریت بسیار آسان شود. دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به کمک یک نرم افزار حسابداری آنلاین شما قادرید در هرکجا و هر زمان از شبانه روز، به اطلاعات مالی شرکت دسترسی داشته باشید. بعلاوه امنیت حساب‌های شما نیز به شدت افزایش پیدا می‌کنند. شما می‌توانید برای کارمندان مختلف بسته به سمت و جایگاهی که در شرکت دارند، دسترسی‌ ایجاد نمائید و کاری کنید که آنها امور مالی را در یک بستر ایمن انجام دهند. به عنوان مدیر هم قادرید به کمک یک مدیریت ارتباط با مشتری Crm روزنه، بر کار حسابداران شرکت نظارت داشته باشید و مطمئن باشید که آنها وظایف خود را به صورت منظم و دقیقی انجام می‌دهند. c users reza jarah desktop businessm - نرم افزار حسابداری تحت وب اهمیت نیاز به نرم افزار حسابداری آنلاین با گسترش کسب و کار و بزرگ شدن شرکت‌ها، امور مالی آنها نیز بزرگ می‌شوند و گسترش پیدا می‌کنند. از این رو انجام امور حسابداری به روش‌های سنتی و قدیمی، شانس بروز خطا را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. شما به یک نرم افزار حسابداری تحت وب نیاز دارید تا از صحت و درستی انجام محاسبات مطمئن شوید و بتوانید اطلاعات مالی را طوری ثبت نمائید که برای افراد مربوطه قابل دسترسی و کنترل باشد.

. در دراز مدت استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک زیادی بکند زیرا نیاز به هزینه‌های نگهداری نرم افزار و سرور و واحد آی تی ندارد. پشتیبانی از این نرم افزارها بسیار آسان است و لازم نیست کارشناس در محل کار حضور داشته باشد. این هزینه‌ها، به هیچ عنوان هزینه‌های کمی نیستند و صرفه جویی در آنها تغییرات قابل توجهی در دارایی‌های شرکت ایجاد می‌کند. پشتیبان گیری اتوماتیک اطلاعات در نرم افزارهای حسابداری تحت وب روزنه در محیط‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و از این رو فضایی در سیستم‌های شما اشغال نمی‌شود. این موضوع از نظر امنیتی نیز به نفع شرکت شماست زیرا هر شخصی نمی‌تواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. از آنجایی که انجام کلیه‌ی فرایندهای حسابداری در یک محیط اینترنتی انجام می‌شوند، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و فرایندهای حسابداری دچار کُندی نمی‌شوند. با نرم افزار حسابداری روزنه به روز باشید یکی از مسائل مهم در علم حسابداری به روز بودن اطلاعات بیمه؛ مالیاتی، دارایی و … است. گاهی بی اطلاعی از این اطلاعات می‌تواند منجر به بروز مشکلات مالی مهمی شود. از این رو شما باید دائماً نسبت به این قوانین به روز باشید. از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری تحت وب روزنه، به روزرسانی خودکار است. درنتیجه شما نیازی ندارید اطلاعات خود را به روز نمائید و این کار به صورت خودکار رخ می‌دهند. به روز رسانی خودکار نه تنها باعث می‌شود شما از اطلاعات جدید جا نمانید، بلکه مطمئن می‌شوید که آنها به درستی انجام شده و خطایی در کار نیست. کلام آخر یکی از مهمترین مزایای پیشرفت تکنولوژی راحت شدن بخش‌های مختلف کسب و کار و به طور ویژه امور مربوط به حسابداری است. به کمک حسابداری تحت وب و نرم افزارهای مربوطه شما می‌توانید به راحتی به حساب‌های خود رسیدگی کنید و گزارشات مالی سریع و دقیقی بدست آورید. از همه مهمتر قادرید در هر سیستم متصل به اینترنتی از آنها استفاده نمائید و دیگر مجبور به حضور در شرکت نیستید. نرم افزار تحت وب حسابداری باعث یکپارچه شدن بخش‌های مختلف یک کسب و کار و در نتیجه روانی بیشترِ امور می‌شوند. از این رو به نظر می‌رسد که استفاده از  نرم افزار حسابداری ابری روزنه توسط یک کسب و کارها به امری ضروری تبدیل شده است.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اماکن دزدگیر اماکن برای ارتقای امنیت محیط استفاده می شود و شامل پنل مرکزی و تجهیزات جانبی است. برای مقایسه انواع دزدگیر اماکن در در بازار ایران آن را می توان به دو دسته کلی تقسیم نمود: دزدگیر کلاسیک و دزدگیر هوشمند. دزدگیر کلاسیک دزدگیر کلاسیک z4 ultra دزدگیر کلاسیک z4 ultra تمام سیستم های امنیتی به وسیله سنسورها محیط اطراف را کنترل نموده و سپس از طریق پنل مرکزی به کاربر اطلاع می دهند که تغییری در وضعیت محیط صورت گرفته است. مبنای کار تمام دزدگیرهای کلاسیک به این صورت است و تفاوت هایی که در برند های مختلف موجود در بازار دیده می شود عبارت است از: برقراری تماس از طریق خط شهری برقراری تماس از طریق خط شهری قدیمی ترین نوع دزدگیر ها هستند و با توجه به اینکه سارق می تواند قبل از حضور در محیط سیم های تلفن را قطع نماید با گذشت زمان استفاده از این ارتباط برای اعلام هشدار منسوخ شده است. اتصال بیسیم سنسورها دزدگیر های قدیمی فقط از سنسورهای با سیم استفاده می کردند اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود سنسور بیسیم به مرور استفاده از سنسور سیمی کمرنگ شد. اپلیکیشن ارتباط با دستگاه این اپلیکیشن ها اغلب فقط برای راه اندازی اولیه هستند و برای ارتباط و ارسال فرمان به دستگاه و دریافت اطلاعات فقط از طریق سیم کارت کار می کنند و توانایی کار با اینترنت را ندارند. دزدگیر هوشمند دزدگیر اماکن SFA دزدگیر هوشمند SFA دزدگیر نسل جدید مانند مدل های قبل از خود به وسیله سنسورهایی که دارد تردد غیر مجاز و یا تغییر در وضعیت را به کاربر اطلاع می دهد اما تفاوت دزدگیر کلاسیک و هوشمند: قابلیت اتصال به اینترنت پنل مرکزی دزدگیر تحت شبکه قابلیت اتصال به اینترنت و ارسال و دریافت اطلاعات از طریق شبکه جهانی اینترنت را دارد. امکان ارتباط با کاربر از دو طریق سیمکارت و اینترنت این قابلیت باعث افزایش کیفیت، سرعت و قدرت عملکرد دزدگیر هوشمند می شود. برخی از دزدگیر ها قابلیت اتصال به پلتفرم های هوشمند مانند WISESFA را دارند. حجم کمتر دستگاه با توجه به پیشرفته تر بودن دستگاه و استفاده از آی سی ها و قطعات SMD و کم حجم، بالتبع اندازه کلی دستگاه هم کوچک تر شده و علاوه بر زیبایی نصب آنرا راخت تر می کند. اپلیکیش اختصاصی اپلیکیشن دزدگیر های هوشمند این قابلیت را دارد که در بستر اینترنت از هرکجای دنیا با دستگاه ارتباط برقرار نموده و آنرا کنترل نمایند. انواع دزدگیر ساختمان تا اینجا مقایسه انواع دزدگیر اماکن را بررسی و آن را به دو دسته تقسیم کردیم: قابل اتصال به اینترنت و عدم اتصال به آن؛ اما هر کدام از این دزدگیرها ویژگی های دیگری نیز دارند: دزدگیر سیمکارتی قابلیت اتصال سیمکارت به پنل دزدگیر را تقریبا همه سیستم های امنیتی دارا هستند و ویژگی قابل تمایز محسوب نمی شود. دزدگیر بیسیم قابلیت اتصال سنسور ها به صورت به صورت بیسیم به پنل مرکزی دزدگیر به علت عدم نیاز به سیم کشی و بالتبع حفظ زیبایی محیط نسبت به دزدگیر هایی که از ارتباط سیمی بهره می برند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. قیمت دزدگیر منزل ساده ترین نگاه به دزدگیر اماکن این است که یک سنسور تغییر وضعیت غیر مجاز را به یک پنل دزدگیر ارسال و آن پنل هشدار مورد نظر را به کاربر انتقال می دهد. در انتخاب سیستم امنیتی کیفیت دستگاه و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد حائز اهمیت است. امکاناتی که دزدگیر در اختیار قرار می دهد به عنوان مثال قابلیت اتصال سنسورهای بیسیم، اپلیکیش قابل اتصال به اینترنت و موارد مشابه در قیمت آن تاثیر دارد. به طور کلی قیمت دزدگیر کلاسیک از دزدگیر هوشمند پایین تر است و شما می توانید با توجه به بودجه و امکانات مد نظر سیستم امنیتی خود را انتخاب نمایید. فروشگاه کالا بست لیست به روز قیمت دزدگیر اماکن را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مرکز فروش دزدگیر اماکن خیابان جمهوری و میدان امام خمینی در تهران بورس دزدگیر اماکن و سیستم های امنیتی هستند. یکی از معتبرترین و خوش سابقه ترین مرکز فروش عمده و جزئی دزدگیر اماکن فروشگاه کالا بست است که مشتریان می توانند انواع مختلف دزدگیر را از راه دور خرید نمایند. بهترین دزدگیر اماکن کدام است؟ با توجه به مقایسه انواع دزدگیر اماکن که در این نوشته بیان شد و عنایت به این نکته که دزدگیر یک وسیله امنیتی است و خطای عملکرد و اشتباه آن بعضی مواقع عواقب جبران ناپذیری را منجر می شود باید دستگاهی انتخاب نمود که علاوه بر کیفیت مطلوب، امکانات به روز یک سیستم امنیتی را داشته باشد. بنابراین پیشنهاد ما سیستم امنیتی است که علاوه بر داشتن امکانات دزدگیر کلاسیک قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و همچنین قابلیت اتصال سنسور های بیسیم و با سیم را دارا باشد. برای دریافت مشاوره و راهنمای قیمت دزدگیر منزل کالابست با کارشناسان ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

عسل تنها محصول غذایی است که خراب نمی شود . اما آیا عسل تا ابد سالم می ماند ؟ و حقیقت دارد که هیچگاه فاسد نمی شود ؟ تا آخر مقاله با ما همراه باشید . عسل طبیعی به عنوان یک خوراکی غذایی برای زنبور عسل ها در فصل های سرد پاییز و زمستان محسوب می شود . زنبور عسل ها در بهار و تابستان شهد جمع می کنند و عسل تولید می کنند تا در فصل های سرد سال منبعی برای تغذیه داشته باشند . عسل تنها محصول غذایی است که برای ذخیره سازی تولید می شود . در ترکیبات عسل ماده ضد باکتری و میکروب به کار رفته است به همین دلیل است که ، عسل طبیعی تا صدها سال خراب و فاسد نمی شود . در ترکیبات عسل میزان رطوبت و PH بسیار پایین است و دارای میزان بالای قند طبیعی است . به همین دلیل است که هیچگونه باکتری نمی تواند درون عسل جا خوش کند و زود خشک می شود و ازبین می رود . اسموز ماده ای است که رطوبت را از میکروب ها می گیرد در نتیجه آن ها را برای همیشه خشک و نابود می کند . عسل دارای مقدار بسیار زیادی قند طبیعی است و دارای میزان بسیار کمی آب می باشد ، به قدری فشار بین این ترکیبات زیاد است که هیچگونه باکتری نمی تواند در بین آنها نفوذ کند و فاسد شدن آن غیر ممکن است . علت های فاسد نشدن عسل و ماندگاری بالای عسل اسیدی بودن PH عسل بین 5/3 تا 5/4 قرار دارد . به طور کلی میانگین PH عسل باید 9/3 باشد و در این نقطه می تواند کاملا اسیدی باشد . در فرآیند تولید عسل ، اسید گلوکونیک باعث می شود در عسل، شیرین کننده ایجاد شود . به طور کلی حالت اسیدی بودن است که مانع از ایجاد باکتری ها و میکروب های مضر می شود و نمی گذارد عسل فاسد شود . قند بالا و رطوبت کم در ترکیبات عسل 80 درصد قند طبیعی به کار رفته است . فشار قند طبیعی بر روی مقدار رطوبت داخل عسل به قدری زیاد است که فشار تورگور یا فشاراسمزی روی می دهد که مانع از حرکت رطوبت داخل عسل می شود . در بین این فشار ها هر میکربی که نفوذ کرده باشد به طور کلی از بین می رود . عسل دارای 18 درصد آب است که میزان آن در برابر میزان قند طبیعی بسیار کم است و به همین علت است که هیچگاه فاسد نمی شود . آنزیم های ضد میکروبی زنبورها هنگام تولید شهد به عسل ، آنزیم هایی را به ترکیبات اضافه می کنند که کاملا ضد میکروبی است و مانع از ایجاد رشد در داخل عسل می شود . این آنزیم ها ماندگاری عسل را تا حد ممکن افزایش می دهند و مانع از فاشد شدن عسل نیز می شوند . عسل چه زمانی فاسد می شود ؟ درست است که ما در بالا اشاره کردیم و توضیحات کلی در مورد این موضوع به شما ارائه کردیم که عسل هیچگاه فاسد نمی شود اما اگر در نگهداری عسل آگاه نباشیم و مراقبت های نادرست را برای نگهداری از عسل انجام دهیم در مدت زمان کوتاهی عسل خاصیت خود را به کل از دست می دهد و در نتیجه خراب می شود . نگهداری عسل یک مسئله بسیار مهم است که نباید نسبت به آن بی توجه باشید . در ادامه راه های نادرست را شما معرفی می کنیم که می تواند یکی از راه های فاسد شدن عسل در کمترین زمان ممکن باشد. نکته اول در مورد فاسد شدن عسل ظرف نگهداری از عسل می تواند از عوامل اصلی در فاسد شدن عسل باشند . باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید از پلاستیک های دست دو برای نگهداری عسل استفاده کنید زیرا مقاوت پلاستیک دست دو کاملا ضعیف شده است و مواد مضری که در تولید و بازیافت آن به کار رفته است به درون عسل نفوذ می کنند در نتیجه عسل بوی پلاستیک را به خود گرفته و خوردن آن می تواند سلامتی بدن را به کل به خطر بیاندازد . یکی از مهمترین مواردی که می تواند در نگهداری عسل بسیار مهم باشد ، ظروفی ست که در آن عسل را نگهداری می کنید . ظروف شیشه ای می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از عسل باشد . اما به جای ظروف شیشه ای می توانید از ظروف پاستیکی مخصوص عسل که کاملا شفاف و درجه یک هستند نیز استفاده نمایید . عسل گون گز یاسوج نکته دوم فاسد شدن عسل عسل را در جای خشک نگهداری کنید . عسل طبیعی خاصیت جذب کردن رطوبت را به خود دارند و با اضافه شدن آب اضافی به درون ظرف عسل ، میزان آب عسل افزایش می یابد و خاصیت خود را از دست می دهد و در نتیجه خراب می شود . سعی کنید از ظرف عسل را دور از محل هایی که دارای رطوبت هستند نگهداری کنید . در ترکیبات عسل مقدار بسیار کمی رطوبت وجود دارد و اگر عسل را در محیط هایی نگهداری کنید که دارای رطوبت زیاد باشد ، در کمترین زمان ممکن فاسد یا خراب می شود . نکته سوم فاسد شدن عسل طبیعی از ظروف با درب محکم استفاده کنید . وقتی درب بکار رفته به خوبی پلمپ نشود و رطوبت به آن نفوذ کند ، عسل طبیعی به راحتی خاصیت خود را از دست می دهد و فاسد می شود . 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مزایای پاسپورت دومینیکا: امکان سفر بدون ویزا به ۱۴۳ کشور دنیا اقامت در انگلستان با هر بار ورود به مدت ۶ ماه اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن با هر بار ورود به مدت ۳ ماه دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا معافیت از مالیات به مدت ۲۵ سال دریافت شهروندی برای پدر و مادر متقاضی اخذ شهروندی برای فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال متقاضی اخذ شهروندی برای خواهر و برادر مجرد زیر ۲۵ سال متقاضی تابعیت و شهروندی مادام العمر قابل انتقال به نسل های آینده تابعیت بدون شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا اخذ تابعیت بدون نیاز به مدرک زبان تابعیت بدون نیاز به سفر به دومینیکا و انجام مصاحبه یکی از سریع‌ترین برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دوم، به طوری که زمان پروسه‌ی انجام پرونده، تنها ۴ ماه طول می‌کشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور به ۲ روش امکان‌پذیر است: 1- کمک مالی بلاعوض به دولت(Donation) 2- سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های تایید شده(Investment) دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است. تا سال ۱۹۹۳ دستیابی به پاسپورت دومینیکا بدون حضور و اقامت در این کشور امکان‌پذیر نبود. با تغییرات در برنامه شهروندی، دیگر نیازی به حضور و زندگی در دومینیکا جهت اخد پاسپورت نیست. با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۴ کشور از جمله انگلستان و منطقه شنگن بدون ویزا سفر کنید.

معرفی دومینیکا اطلاعاتی کلی در مورد تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند. این جزیره در سال 1763 میلادی و در پی شکست فرانسه در جنگ های 7 ساله اروپایی به انگلستان واگذار شد ولی زبان آن فرانسوی کریول ماند. انگلستان این کشور را تا نوامبر سال 1978 که این کشور به استقلال رسید در اختیار داشت با این حال زبان انگلیسی تبدیل به یکی دیگر از زبان های این کشور شد. زبان دومینیکا شعار ملی کشور دومینیکا ” بعد از خدا، سرزمین” می باشد که نشان دهنده عرق و میهن پرستی این مردم و البته پایبندی به اعتقادات دینی می باشد. این شعار به زبان کریول یا کویوو Kweyo می باشد. دو زبان این کشور یعنی کریول ( که نشات گرفته از فرانسوی بوده) و انگلیسی که توسط حاکمان جدید جزیره بعد از فرانسوی ها به ارمغان آورده شده است توسط دو قشر اجتماعی مکالمه می شوند. زبان کریول فرانسوی بیشتر توسط بخش های روستایی و دهقانان و افراد مسن تر در این جزیره استفاده می شود و نسل های جدید تر و شهری از انگلیسی استفاده می کنند که موجب شده است که استفاده از زبان کریول رفته رفته کم رنگ تر شود.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طراحی و انتخاب سیستم‌های برودتی نباید توسط افراد عادی صورت پذیرد بلکه این موضوع باید توسط کارشناس مربوطه صورت پذیرد. مشاور فنی پروژه با داشتن دانش مهندسی موجب انتخاب صحیح و اصولی این تجهیز می‌شود. کارشناس با در نظر گرفتن اصول و اساس طراحی، برج خنک کننده مورد نظر را پیشنهاد نماید.  در مرحله انتخاب کولینگ تاور باید جوانب مختلف کمی و کیفی را در نظر گرفت. اصول اصلی در فرآیند انتخاب و طراحی برج خنک کننده انجام محاسبات ظرفیت و تعیین میزان آب مصرفی میباشد. محاسبه پارامترهای طراحی همچون راندمان،  توان برودتی و برآورد فراهم کردن آب مصرفی از مهمترین بخشهای انتخاب محسوب می‌شود. سیستم توزیع و پخش آبگرم دارند. که آب را به صورت یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به هم می‌پاشد. این شبکه‌ها آکنه یا پرکننده نامیده می‌شود. آکنه‌ها آب سرازیر شده از بالای برج را با هوایی که از میان آن حرکت می‌کند کاملاً مخلوط کرده به‌طوری‌که آب به صورت یک قطره از یک آکنه به سطح آکنه دیگر توسط نیرو ثقل خود می‌ریزد. هرچند در این برج‌ها مقداری انتقال حرارت محسوس از آب به هوا وجود دارد. ولی تقریباً اثر خنک‌کنندگی تماماً از تبخیر قسمتی از آب اسپری شونده در برج حاصل می‌شود. بخار حاصل از فرایند تبخیر در برج توسط جریان هوایی که یک دمنده ایجاد می‌کند از برج خنک کننده خارج می‌شود. با توجه به این که دماو رطوبت هوای از برج افزایش می‌یابد بدیهی است، که میزان تأثیر برج حنک کننده تا حد زیادی به درجه حرارت مرطوب هوای ورودی بستگی دارد. این فن‌ها با قطر بین ۰.۵ تا ۱.۲ متر در حالت کلی از ورقه فولادی ساخته شده و توسط قالب پرس تولید می‌گردند. این نوع فن کولینگ تاور در صورتیکه از تولیدکنندگان معتبر خریداری شود از لحاظ قیمت و کیفیت در بازه مناسبی قرار دارد. باید در نظر داشت با توجه به جنس فن و روش تولید، این نوع فن در قطر بیش از ۱ متر دچار لرزش خواهد شد و به همین دلیل دارای محدودیت ابعاد است.

در برخی از برج‌های خنک‌کننده با چرخه بسته که به برج خنک‌کننده خشک مشهور هستند، کاهش دمای سیال سرویس صرفاً تا دمایی نزدیک به دمای حباب خشک هوا امکان‌پذیر است. به عبارت ساده‌تر، برج خنک‌کننده سیستمی است که از آن به جهت خنک‌سازی آبی در فرایندهای سردسازی سیستم‌های تهویه مطبوع، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و غیره استفاده می‌گردد. اسپلیت نام لاتین این نوع تهویه کننده هوا است. در زبان انگلیسی در واقع کولر گازی به اسپلیت شهرت دارد و حال آنکه تعریف آن در زبان فارسی و در بین مردم برای اولین بار با نام کولر گازی مصطلح شد. موضوع دیگر اینکه هر گاه از تعمیر کولر گازی بحث می شود منظور از آن تعمیر اسپلیت هم می باشد زیرا تفاوتی در این دو نیست. بنابراین اگر نیاز به تعمیر اسپلیت خود دارید می توانید با مراجعه به مقاله تعمیر کولر گازی و اطلاعات این پست مشکل خود را مرتفع نمایید. اگر نیاز به خرید و نصب کولر گازی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا  از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین کولر متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید. کولر گازی یا اسپلیت کولرهای گازی یا همان اسپلیت نوعی سیستم تهویه هوا می باشند که با تبدیل کردن گاز به مایع و دوباره مایع به گاز سرمای موجود در هوای دریافتی از محیط که توسط اواپراتور صورت گرفته را می گیرند و آن را به محیط اتاق پرتاب می کنند. در اسپلیت ها به دلیل ترموستاتی که استفاده شده اغلب جریان عملیات خنک سازی را می توان بصورت اتوماتیک و بر روی درجه دلخواه تنظیم کرد تا در هر زمان که میزانی از خنکی هوا در اتاق مهیا شد کولر گازی یا اسپلیت فعالیت خود را متوقف کند. فرق بین کولر گازی و اسپلیت چیست 2 پنل های خارجی کولرهای گازی یا اسپلیت ها کولرهای گازی یا اسپلیت ها از دو بخش تشکیل می شوند. قسمت پنل داخلی که در اتاق و یا محیط زندگی و کار تعبیه می شوند و پنل خارجی که در محیط بیرون از ساخت تعبیه می شوند. البته نوع کولر گازی پنجره ای و یا پرتابل هم وجود دارد که بصورت یکپارچه بوده و تنها یک قسمت دارند که در مقالات مزایای کولر گازی پرتابل و نصب کولر گازی پنجره ای توضیح داده شدند. در درون پنل کولر گازی مجموعه ای از صفحات فلزی قرار گرفته که به فین معروف هستند. مایع بسیار سردی که به مبرد شهرت دارد از درون این فلزات حرکت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()