نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

معانی و مفاهیم گل های مخصوص تاج گل ختم آداب‌ و رسوم مراسم‌های عزا و سوگواری و مراسمات بعد آن در کشورها ، شهرها ، فرهنگها و حتی در روستاهای مختلف ، متفاوت است و هر جا و مکانی آداب خودش را دارد . اما به طور تقریبی موضوعی که در همه کشورها ، شهرها و فرهنگ ‌های مختلف به خصوص ایران یکسان است خرید گل ، تاج گل ، دسته گل و... به طور کلی سفارش گل است که مردم برای عرض ادب و تسلیت و احساس هم دردی و غمخواری با خانواده ی عزا برای آن ها گل ، به خصوص تاج گل می فرستند. از آنجایی که مردم ایران فرهنگی بسیار دیرینه دارند از قدیم رسمی بوده که برای صاحبان عزا هر خانواده ای به صورت جدا گانه خرید گل را انجام می دهند و تاج گل بزرگ و شکیلی برای صاحبان عزا در مراسم های مختلفشان از جمله تدفین ، مراسم سوم ، مراسم هفتم ، چهلم و سالگرد و ... می فرستند تا ادای احترام کنند. از جمله گل هایی که در تاج گل های مراسمات ترحیم و عزا استفاده می شود : گل گلایل ، گل زنبق ، گل رز ، گل لیلیوم یا همان گل سوسن ، گل میخک ، گل نرگس و گل لاله ، گل بنفشه ، گل سنبل ، گل ارکیده‌ ، گل داودی ، گل کاملیا ، گل ژبرا ، گل کرزنتیا ، گل مریم ، گل استرزیا و گل آنتوریوم است . این ها گل هایی هستند که برای خرید تاج گل ترحیم هانی گل بسیار پر کاربردند و مردم بیشتر راغب هستند که در میان این گل ها گلی را انتخاب کنند که مناسب تر باشد و خرید گل خود را انجام می دهند . هانی گل بهترین و متخصص ترین افراد را دارد که علاوه بر راهنمایی شما و دادن مشاوره رایگان به شما سعی می کنند که بهترین و شکیل ترین گل آرایی را برایتان انجام دهند .



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

امروزه روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن چربی‌های بدن وجود دارد که هریک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. یکی از بهترین این روش‌ها جراحی لیپوماتیک است که حتما باید در اتاق عمل صورت بگیرد. اولین سوالی که برای افراد زیادی پیش می آید این است که هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو دکتر عباس غلامی چقدر است؟

 

اگر شما هم با انواع روش‌های چربی‌سوزی و ازبین‌بردن چربی‌های بدن آشنایی داشته باشید حتما با این روش نیز آشنایی داشته و نام آن را شنیده‌اید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این روش این است که در یک جلسه تمام چربی‌های شما از بین خواهد رفت.

در واقع در این روش با استفاده از لرزش چربی‌های بدن شما از هم جدا شده و تخلیه می‌شود  و همین عامل نیز باعث می‌شود تا خیلی سریع به اندام ایده‌ال خود دست پیدا کنید.

یک نکته کلیدی و بسیار مهم که باید درباره این شیوه جراحی برای ازبین‌بردن چربی‌های بدن بدانید این است که این روش به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی شناخته می‌شود و تنها چیزی که برای این عمل موردنیاز است بی‌حسی موضعی محلی است که چربی‌ها از آن تخلیه می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گل میخک قرمز به معنای محبت میباشد. میخک سفید به معنای پاکی و خلوص است که انتخاب بسیار خوبی برای مراسم خاکسپاری و عزاداری میباشد. گل میخک در بین مردمان مسیح به معنای اشک چشم حضرت مریم مقدس یاد شده است. ۶- گل نرگس گل نرگس و لاله نماد شروعی دوباره دارند. خرید تاج گل نرگس را در اولیت خود قرار دهید ، چون این گل ها علاوه بر نماد های گفته شده ، باعث دلگرمی خانواده عزیز از دست رفته نیز میشوند و حس خوبی به آنها منتقل میکنند. البته که گل نرگس فقط برای فصل بهار است و در این تایم میتوانید این گل ترحیم را خریداری نمایید. گل های نرگس به رنگ های سفید و زرد وجود دارند. گل نرگس ۷- گل بنفشه گل بنفشه با رنگ بنفش میتواند مناسب برای مراسم ترحیم باشد. این گل نماد زیبایی را میدهد. شما میتوانید گل های بنفشه را با گل های دیگر ترکیب کنید و در یک تاج گل بسیار زیبا و ملیح به خانواده عزادار تقدیم کنید. این کار میتواند کمی از حس ناخوشایند آن ها را فرو بریزید. ۸- گل سنبل سنبل مشکی میتواند بسیار مناسب برای گل ترحیم باشد. نماد سنبل مشکی ، غم و اندوه فراوان میباشد. شما میتوانید خرید گل سنبل را در صدر انتخاب های خود قرار دهید ، چون این گل علاوه بر نماد هایی که دارد ، زیبا و جذاب نیز میباشد. گل سنبل برای یک خرید گل مناسب ترحیم ، میتوانید به گلفروشی انلاین شرمیلا مراجعه نموده و از محصولات متنوع و گل آرایی های مختلف ، دیدن کنید. تاج گل ترحیم هانی گل زیر مجموعه یکی از انواع متفاوت گل آرایی در دسته تاج گل ها می باشد. تاج گل تسلیت را همانطوری که از نامش پیداست و می دانید برای ابراز همدردی و احترام و بیان تسلیت در مراسم سوگواری و ترحیم استفاده می شود. خوب است بدانید که تاج گل برای تسلیت را بسته به مراسم مورد نظر و سلیقه شخصی شما و متناسب با انتظاراتی که از آن دارید طراحی می کنند و می آرایند. اگر قصد خرید تاج گل برای تسلیت برای مراسمی را دارید بهتر است از پیش آشنایی مختصری با انواع گوناگون آن داشته باشید، که در ادامه متن برایتان به شرح آنها خواهیم پرداخت.

 


:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر شما نیز جوش صورت را تجربه کرده باشید احتمالا به دنبال سریعترین روش از بین بردن جای جوش دکتر عباس غلامی بوده اید. درمان جای جوش یکی از معضلات طب زیبایی است که اغلب افرادی که دارای سابقه جوشهای صورت قوی وشدید بودند پس از اتمام دوران جوش صورت با مشکل جای جوش دست به گریبان هستند . متناسب با شدت جوش صورت میزان درگیری لایه های اول و دوم پوست متغیر است واگر جوشهای صورت بصورت کیستیک و بزرگ باشد میزان تخریب لایه اپیدرم شدیدتر است و پس از پایان دوره التهابی جوش صورت محل آن بصورت اسکارهای فرو رفته دیده میشود.

 

به مرور بر اثر میزان تخریب انجام شده در لایه های زیر محل اسکار پیوندهای فیبروزی بین سطح زیرین محل اسکار و لایه های میانی پوست  ایجاد میشود که بصورت اسکار منفی (فرو رفته)نشان داده میشود و در واقع پوست اطراف آن حالت برجسته شده و رشد میکند ولی در این نواحی رشد پوست محدود و نزدیک به صفر است .

 

از مهمترین فنون و تکنیکهای موثر برای درمان جای جوش استفاده از روشهای ترکیبی جهت افزایش ساخت ماده  زمینه ای پوست و رشته های کلاژن و الاستین است که آرام آرام باعث ترمیم و پر شدن محل فرو رفته اسکار جای جوش میشود و سپس با روشهای لایه برداری سطحی ، همسطح شدن این نواحی با نواحی اطراف انجام میشود.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از اصلی ترین سرویس های پلتفرم حافظ، طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی می باشد. فرقی نمی کند شما دنبال طراحی سایت شرکتی باشید یا سایت فروشگاهی و آموزشگاهی. پلتفرم حافظ با بکارگیری بهترین طراحان وبسایت و نیز بیشترین تجربه در زمینه طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ ، بهترین و کامل ترین سایت را تقدیم شما خواهد کرد. سرویس طراحی سایت پلتفرم حافظ به همراه پشتیبانی 3 ساله ارائه می شود و به این معنی است که شما تا 3 سال، علاوه بر داشتن یک وبسایت آپدیت شده و بی نقص، می توانید درخواست اضافه شدن امکانات جدید را مطرح کنید تا به صورت رایگان برایتان انجام شود. پس اگر به طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی حرفه ای با موضوع و امکانات بی نهایت مختلف، به همراه ارائه اپلیکیشن حرفه ای در دو نسخه اندروید و ios به صورت کاملا Native + پشتیبانی تضمینی 3 ساله (ارائه خدمات جانبی طی 3 سال نظیر بروزرسانی مداوم، بهبود سرعت و عملکرد، تغییر و چیدمان و …) نیاز دارید، حتما با پلتفرم حافظ در ارتباط باشید.

 

چرا طراحی سایت پلتفرم حافظ!؟

  1. طراحی مبتنی بر نیاز آنچه ما طراحی می کنیم، برای پوشش 100 درصدی نیاز شماست! می کوشیم تا یک وبسایت جامع برای تحقق همه انتظارات شما طراحی نماییم تا با کاربران خود، ارتباط درستی برقرار کنید.
  2. تضمین کیفیت طراحی ما براساس تخصص و تجربه ای که طی سالیان متمادی کسب کردیم و براساس اصول نوین طراحی، وبسایت شما را راه اندازی می کنیم. ساختار، ظاهر و عملکرد وبسایت شما، منحصربفرد هست.
  3. امنیت و پایداری 100% تیم ما، امنیت و پایداری 100% وبسایت شما را تضمین می کند چرا که با بهره گیری از بهترین زیرساخت های کشور، وبسایتی کاملا امن تقدیم می کنیم که سال ها قابل استفاده خواهد ماند.
  4. تعرفه کاملا منطقی علی رغم ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی، تعرفه کاری پلتفرم حافظ منطقی و براساس شرایط کسب و کارهای ایرانی تنظیم شده است و به صورت پرداخت اقساطی، می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چرا خرید ملک در ترکیه؟ ترکیه عضو بیست کشور ثروتمند جهان (G20) و دروازه ورود به اروپا ست. شما درصورت داشتن Kimlik یا همان شهروندی ترکیه می‌توانید به راحتی و بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنید. همانطور که پیش تر گفتیم یکی از نکات مثبت مهاجرت به ترکیه نزدیکی این کشور به ایران است. فاصله زمانی پروازهای ایران و ترکیه آنچنان کوتاه است که غم غربت را می توانید خیلی جدی نگیرید. ترکیه یکی از کشورهای خاورمیانه‌ای با اقتصاد رو به رشد است که در چند سال گذشته رشد اقتصادی آن از بسیاری از کشورهای منطقه بیشتر بوده است. در عین حال همسایگی با اروپا باعث شده است که بسیاری از افراد به ترکیه به چشم راهی برای مهاجرت به اروپا نگاه کنند. با وجود آب و هوای مدیترانه‌ای بی‌نظیر و همچنین داشتن فرهنگ و تاریخ بی بدیل، ترکیه مقصد بسیاری از سرمایه گذاران خارجی است. همچنین افراد بسیاری تمایل دارند، با اخذ اقامت دائم ترکیه به صورت مداوم به این کشور سفر کنند و یا حتی در این کشور کار و زندگی کنند. همان طور که گفته شد یکی از راه‌های آسان و بی دردسر برای اخذ اقامت ترکیه، خرید ملک در این کشور است. یکی از دلایل مهم انتخاب ترکیه، هزینه پایین اجاره و خرید ملک، در مقایسه با ایران است که با این تفاسیر کیفیت زندگی می تواند به نسبت افزایش ‌یابد. اقتصاد ترکیه بسیار پویا است و این امر موجب رشد اقتصادی روزافزون این کشور شده است. در نتیجه مهاجران می‌توانند امیدوار به یافتن شغل مناسب در این کشور باشند و همچنین عدم نیاز به صدور ویزا برای ایرانیان، مورد دیگریست که موجب محبوبیت ترکیه نزد ایرانیان شده است. از عوامل مهم خرید خانه و شروع زندگی در ترکیه، شرایط مساعد بازرگانی در این سرزمین است. بسیاری از کسب و کارها در ایران به دلیل تحریم‌های جهانی، راکد شده اند و یا کاملا از بین رفته‌اند. بازرگانان می توانند در ترکیه به راحتی معاملات خود را با سرتاسر جهان داشته وکسب و کار خود را توسعه دهند. به طورکلی یکی از بهترین روش های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری می باشد. چرا که کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که به شدت به نیروی سرمایه‌گذار نیاز دارد. همانطور که پیش تر نیز درموردش صحبت کردیم یکی از ساده ترین روش های اخذ اقامت  شرایط خرید ملک در ترکیه  است. دولت ترکیه از سالیان گذشته در فکر ایجاد شهرک ها، برج هاو آپارتمان هایی بوده که افراد بتوانند با خرید ملک در ترکیه، اقامت خود را دریافت نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()