نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

انجام هر گونه عمل زیبایی مانند این عمل زیبایی عوارض جانبی خواهد داشت. حتی اگر بهترین ژل برای تزریق گونه انتخاب شود. اما اگر این عمل در کلینیک های معتبر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود و از ژل های معتبر و دارای تاییدیه رسمی استفاده شود، عوارض بسیار کم خطر و موقتی است. در عرض 72 ساعت همه آنها ناپدید می شوند و صورت به حالت عادی خود باز می گردد. به دلیل سازگاری هیالورونیک اسید موجود در ژل، بروز علائم آلرژی تقریباً صفر است.
اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تورم موقت در محل تزریق ژل (تا 2 روز طول می کشد)
قرمزی و التهاب کم که در عرض چند ساعت برطرف می شود.
خونریزی در محل تزریق به مقدار یک تا دو قطره
احساس بی حسی کمی در محل تزریق
در برخی موارد احساس خواب آلودگی در گونه ها
اما اگر افراد به دلیل تحقیقات کم و هزینه کمتر به مکان های غیرپزشکی مانند آرایشگاه ها یا کلینیک های غیر معتبر مراجعه کنند، ممکن است عوارض جدی تری به همراه داشته باشد زیرا در این مراکز معمولا از ژل های نامرغوب استفاده می شود و پزشک مرکز تخصص کافی را ندارد. .
این عوارض جانبی عبارتند از:

آسیب جدی بافت به گونه های بیمار
آسیب شدید عصبی و خونریزی
کبودی یا قرمزی شدید صورت
ژل را در گونه شلیک کنید و حرکت دهید
عدم تقارن دو گونه با یکدیگر به دلیل عدم مهارت و تخصص پزشک
ماندگاری کم
درد بیش از حد در محل تزریق
واکنش های آلرژیک و عفونت در محل تزریق
مراقبت های قبل از تزریق ژل گونه
ابتدا باید مرکز معتبری را انتخاب کنید که دارای تیم پزشکی ماهر باشد. سپس نوبت و مشاوره رزرو کنید. پس از مشاوره با متخصص، در مورد هزینه تزریق ژل گونه، ماندگاری، فواید، عوارض، مراقبت، فرم ایده آل و نتایج دلخواه صحبت کنید. سپس در صورت تمایل تزریق کنید.
قبل از تزریق موارد زیر را در نظر بگیرید:

استعمال دخانیات، الکل، داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهاب (آسپرین، ایبوپروفن، ادویل و ویتامین E به مدت 2 هفته ممنوع است زیرا مصرف این داروها خطر خونریزی را افزایش می دهد).
اگر حساسیت دارویی دارید یا به داروهای بیهوشی حساسیت دارید، باید به متخصص و پزشک خود در مورد سابقه پزشکی و داروهای خود بگویید.
شب قبل از تزریق دوش بگیرید تا ناخالصی های پوست پاک شود و خطر عفونت تا حد زیادی کاهش یابد.
به هیچ عنوان در روز آرایش نکنید.
حتما لباس دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس فشاری به صورت وارد نشود.
مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه
چند روز قبل از خواب سر خود را بالاتر از بدن خود نگه دارید و در طول فعالیت های روزانه سر خود را پایین نیاورید تا سریعتر از شر ورم خلاص شوید.
تا یک هفته پس از تزریق از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
از دست زدن، خاراندن، ماساژ دادن یا فشار دادن پوست خودداری کنید زیرا خطر عفونت وجود دارد.
تا 24 ساعت از مصرف لوازم آرایشی خودداری کنید و تا 5 روز پس از تزریق بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از منزل خارج نشوید.
بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید (هر 20 دقیقه یخ را روی محل تزریق قرار دهید) و قرص های تجویز شده را به موقع مصرف کنید. این باعث کاهش التهاب و کاهش عوارض جانبی می شود.
تا زمانی که پزشک شما توصیه کرده است از نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
قبل از از بین رفتن علائم، از شنا، سونا، جکوزی و سولاریوم خودداری کنید.
حداقل یک هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.
بیمار ممکن است در چند روز اول خشکی پوست را در داخل و اطراف محل تزریق تجربه کند. بنابراین استفاده از مرطوب کننده یا سرم اسید هیالورونیک توصیه می شود.
اگر بعد از تزریق تب و درد داشتید یا متوجه شدید که عفونت از محل تزریق خارج می شود، فوراً به پزشک مراجعه کنید.
از داروهای گیاهی یا مکمل ها یا داروهای ضد التهابی مانند ویتامین E خودداری کنید.
برای کاهش تورم، سعی کنید پس از تزریق نمک مصرفی را کاهش دهید.
فعالیت های ورزشی سنگین ممنوع است
پس از تزریق گونه، می توانید بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردید، اما بهتر است حداقل برای چند روز از فعالیت بدنی شدید خودداری کنید، زیرا افزایش ضربان قلب باعث افزایش گردش خون و افزایش جریان خون می شود که به معنای تورم بیشتر پس از تزریق است. تزریق. تبدیل به یک گونه می شود.

 

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با روش هایی که در قسمت قبل به آنها اشاره کردیم، می توانید میزان اطمینان کابل شارژر سامسونگ خود را دریابید. اما هنگام خرید کابل، تشخیص اصل بودن آنها معمولا مشکل است. اما با توجه به نکات زیر می توانید تا حد زیادی از خرید کابل های نامرغوب خودداری کنید:

علائم و نوشته های روی کابل شارژ را با کابل اصلی گوشی خود مقایسه کنید: معمولاً مشخصات فنی کابل، نام شرکت و کشور سازنده روی قسمتی از کابل حک می شود. معمولا کابل های غیر اورجینال این مشخصات را ندارند یا فقط نام کشوری مثل چین روی آن نوشته شده است.
انتهای سوکت اتصال کابل را مقایسه کنید: معمولا کابل شارژر اصلی سامسونگ دارای سوکت میکرو یا سوکت USB C بلندتر است، اما مدل های تقلبی دارای سوکت هایی در ابعاد و اندازه های غیر استاندارد هستند.

مواد ضعیف: مواد مورد استفاده در سیم های شارژ تقلبی اغلب به قدری ضعیف هستند که با یک نگاه می توانید کیفیت پایین آن را مشاهده کنید. بنابراین اگر کابل شارژر اصلی سامسونگ خود را در کنار کابل تقلبی قرار دهید، به وضوح متوجه این تفاوت خواهید شد.
"چرا باید از شارژر دیواری با کیفیت استفاده کرد؟"
راهنمای خرید کابل شارژر سامسونگ
اکنون که تفاوت‌های بین کابل شارژر اصلی سامسونگ و انواع تقلبی آن‌ها در عملکرد را می‌دانید، باید بدانید که چگونه بهترین کابل و شارژر سامسونگ را برای خود تهیه کنید. زیرا مطمئناً همیشه نمی توانید برای خود یک کابل شارژ برند سامسونگ پیدا کنید و گاهی لازم است برای خرید کابل شارژر سامسونگ به سایر سازندگان معتبر مراجعه کنید. به همین دلیل بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:

نوع سوکت USB را با دقت مشخص کنید: تعیین نوع کابل شارژر USB برای گوشی های سامسونگ یا سایر گوشی های اندرویدی کار سختی نیست، زیرا اکثر آنها از فرمت یکسانی استفاده می کنند. اما باید به نوع پورت یو اس بی و شارژر میکرو یو اس بی و موبایل خود توجه کنید تا به اشتباه نسخه های پایین تری را خریداری نکنید. اگر از نوع سوکت مطمئن نیستید، می توانید به دفترچه راهنمای موبایل خود مراجعه کنید.
به ولتاژ کابل توجه کنید: کابل های خوب باید بتوانند ولتاژ را به درستی به دستگاه شما منتقل کنند و مقاومت خوبی داشته باشند. در واقع مشخصات الکتریکی کابل شارژر سامسونگ انتخابی شما باید با مشخصات شارژر شما مطابقت داشته باشد.
اندازه کابل گزینه ای است که نباید فراموش کنید: قبل از اینکه بلافاصله کابل شارژ سامسونگ بخرید، ابتدا ببینید از این کابل برای چه نوع شارژری استفاده می کنید؟ آیا شارژر شما یک شارژر دیواری است؟ یا می خواهید گوشی خود را با شارژر موبایل یا شارژر ماشین شارژ کنید؟ برای هر کدام از این دستگاه ها مقدار مشخصی کابل مناسب است و معمولا کابل های کوتاهتر مانند کابل پاوربانک گوشی شما را سریعتر شارژ می کند.
بهترین برندهای کابل شارژر موبایل را بشناسید: برندهایی مانند Anker، Unitech، Es Tesco و Havit از معتبرترین برندهای تولید کننده کابل شارژر سامسونگ و گوشی های دیگر هستند. با توجه به نکات ذکر شده می توانید بهترین سیم شارژ خود را از یکی از برندهای ذکر شده خریداری کنید.

اگر به جای کابل شارژر اصلی سامسونگ از کابل غیر اصلی استفاده کنیم چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید؟
شاید با خود بگویید که همه کابل های شارژر یک کار را انجام می دهند و نهایت آسیبی که کابل تقلبی به گوشی شما وارد می کند این است که باتری گوشی آسیب دیده است. اما واقعیت این است که کابل های شارژر تقلبی حتی می توانند جان شما یا اطرافیانتان را به خطر بیندازند. اگر از شنیدن این خبر شوکه شدید، به تمام خطرات استفاده از کابل شارژر جعلی سامسونگ نگاهی بیندازید.

برق گرفتگی یا انفجار: از آنجایی که کابل شارژر تقلبی سامسونگ با کمترین کیفیت ممکن تولید می شود و هیچ گونه نظارت بر کیفیت و ایمنی در فرآیند تولید انجام نمی شود، امکان اتصال به حداکثر می رسد. جرقه زدن یا اتصال سیم های داخل کابل می تواند باعث برق گرفتگی و حتی انفجار تلفن همراه شما شود که صدمات جبران ناپذیری به زندگی شما وارد می کند.
داغ شدن بیش از حد گوشی: یکی از موارد دیگری که ممکن است پس از استفاده از این سیم های شارژ بی کیفیت رخ دهد، آتش گرفتن یا ذوب شدن قطعات داخلی و بدنه گوشی شماست. این کابل ها با انتقال بیش از حد جریان می توانند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی و آسیب دیدن آن شوند.
سوختگی تلفن همراه: مطمئنا تزریق بیش از حد الکتریسیته می تواند به راحتی تلفن همراه شما را بسوزاند. از همه بدتر اینکه اگر تلفن همراه شما گارانتی داشته باشد به دلیل همین سهل انگاری در استفاده از کابل تقلبی گارانتی باطل می شود.
آسیب باتری: از بین بردن و از بین بردن باتری تلفن همراه کمترین اتفاقی است که هنگام استفاده از کابل شارژر جعلی سامسونگ روی گوشی شما می تواند رخ دهد. پس همیشه باید نسبت به استفاده از این گونه لوازم جانبی حساس و کاملاً آگاه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()