نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل چیست ؟ تاج گل در مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله  مراسم ترحیم و عرض تسلیت گرفته تا مراسم های افتتاحیه و عرض تبریک به مناسبتهای مختلف و معمولا برای هر کدام از مراسم چه ترحیم و عرض تسلیت و یا افتتاحیه و عرض تبریک از تاج گل های مختلفی استفاده میشود (گلهای مختلف ، رنگ ها ، سایز و …) که هر کدوم از اینها معنی خاصی دارد در ادامه متن سعی می کنیم معنی تمامی گل ها مناسب برای تاج ترحیم و تا عرض تسلیت براتون بزاریم .

نکات مهم در انتخاب یک تاج گل مناسب چیست؟ همانطور که حتما شما هم می دانید، انواع تاج گل معمولا برای مراسم افتتاحیه، همایش، ترحیم و تسلیت و حتی تاج گل سر و عروس خریداری می شوند که به جهت بزرگ و خاص بودن این نوع از سفارشات، امروزه طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی تصمیم می گیرند تا به کمک یک تاج گل مناسب به فراخور برنامه یا مراسم پیش رو، به فردی منحصر به فرد در آن محفل و مجلس بدل گردند. بنابراین چنانچه به هر دلیلی قصد خرید یک تاج گل مناسب و زیبا را دارید، این مطلب را از دست ندهید!

چه گل هایی برای تاج گل مناسب هستند؟ شاید اولین نکته برای خرید یک تاج گل، انتخاب یک گل مناسب می باشد. درواقع هنگام خرید یک تاج گل ابتدا بایستی توجه کنید چه آن که تاج گل برای مراسم ترحیم و تدفین سفارش داده شده باشد و چه آن که قصد داشته باشید تاج گل عروس خریداری نمایید، بهتر است از انواع گل هایی که مقاومت بالایی دارند استفاده نمایید. گل هایی که ماندگاری بالایی دارند، دیرتر پژمرده شده و ظاهر خود را دیرتر از دست می دهند. این موضوع خصوصا برای تاج گل عروس بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که خرید یک تاج گل مناسب می تواند در تمام طول مراسم باعث درخشش شما شده و زیبایی تان را دوچندان نماید. البته توجه کنید که اگر قصد سفارش اینترنتی تاج گل افتتاحیه را دارید نیز بهتر است تاج گل هایی را انتخاب کنید که حداقل در طول مدت زمان مراسم افتتاحیه تازه و شاداب بمانند و آبروی شما را حفظ نمایند. همچنین نوع گل نیز در خرید یک تاج گل مناسب بسیار حائز اهمیت است، چرا که به طور مثال معمولا گل هایی همچون گلایل، شب بو و آنتریوم مخصوص مراسم تدفین و عزاداری بوده و برای مراسم افتتاحیه شاید چندان جالب به نظر نرسد. در مقابل انواع گل های میخک، ژربرا، استرزیا، گل صد تومانی و غیره برای مراسمات شادی، افتتاحیه و ... کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 6 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 5 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 4 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 3 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 2 را توصیه می کنیم

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بنگاه املاک پرند هستید نیز توصیه ما به شما خرید آپارتمان در پرند است زیرا شهر پرند روند رو به رشد دارد و اگر شما آپارتمانی در این شهر خریداری کنید در چند سال آینده سود خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از اصلی ترین سرویس های پلتفرم حافظ، طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی می باشد. فرقی نمی کند شما دنبال طراحی سایت شرکتی باشید یا سایت فروشگاهی و آموزشگاهی. پلتفرم حافظ با بکارگیری بهترین طراحان وبسایت و نیز بیشترین تجربه در زمینه طراحی سایت، بهترین و کامل ترین سایت را تقدیم شما خواهد کرد.

سرویس طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ به همراه پشتیبانی 3 ساله ارائه می شود و به این معنی است که شما تا 3 سال، علاوه بر داشتن یک وبسایت آپدیت شده و بی نقص، می توانید درخواست اضافه شدن امکانات جدید را مطرح کنید.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم هانی گل را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم هانی گل باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

زمانی که می‌خواهید وسایلی مانند مبلمان را برای منزل خود تهیه کنید، باید با معیارهای خرید یک مبل مناسب و همچنین بازارهای اصلی فروش آن آشنا شوید. مبل ملایر شهرت زیادی دارد و اگر به دنبال یک محصول با کیفیت باشید، حتماً اسم این منطقه را شنیده‌اید. جالب است بدانید که شهر ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت در فهرست جهانی به ثبت رسیده است. در نتیجه اگر می‌خواهید محصول خواص و باکیفیت تهیه کنید؛ حتماً باید به پایتخت و منبع آن سر بزنید.

فرقی نمی‌کند شما در صدد خرید مبل سلطنتی باشید و یا بخواهید انواع دیگری از آن را تحلیل کنید. با مراجعه به یک مرکز حرفه‌ای و پایتخت مبل ایران، می‌توانید بهترین گزینه ها را برای خود تهیه کنید. مبل ملایر با سابقه درخشانی که در زمینه تولید انواع مبلمان در تولیدی‌های مختلف دارد.

پیدا کردن یک مرکز قابل اعتماد که هم تنوع خوبی ارائه دهد و هم قیمت های مقرون به‌صرفه ای داشته باشد، اگرچه غیر ممکن نیست؛ اما انرژی و وقت زیادی می‌طلبد. سامی مبل، یکی از فروشگاه های معتبر در بازار مبل ملایر می‌باشد. شما می‌توانید انواع و اقسام محصولات را با تنوع بسیار بالا از این مرکز خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

امروزه کلیه مراحل ثبت نام وام ازدواج به شکل اینترنتی قابل انجام است. این مسئله روند ثبت نام و دریافت وام ازدواج را آسان تر می کند. بعد از اینکه کلیه مراحل اینترنتی مربوط به ثبت نام ازدواج انجام شد، فرد متقاضی باید در موعد مقرر به شعب مورد نظر برای دریافت وام ازدواج مراجعه کند

مدارک ثبت نام وام ازدواج برای دریافت وام ازدواج باید کپی و اصل تمام صفحات زوجین ارائه شود کپی و اصل سند ازدواج فراهم باشد کپی و اصل کارت ملی فرد متقاضی، کپی و اصل شناسنامه ضامن و کپی و اصل کارت ملی ضامن تهیه شده باشد آدرس کامل محل سکونت و کد پستی ۱۰ رقمی هر یک از زوجین ارائه شود کد ۱۰ رقمی ارائه شده در زمان ثبت نام نیز ارائه شود

ثبت نام وام ازدواج چگونه انجام می شود؟ امروزه کلیه مراحل ثبت نام وام ازدواج به شکل اینترنتی قابل انجام است. این مسئله روند ثبت نام و دریافت وام ازدواج را آسان تر می کند. بعد از اینکه کلیه مراحل اینترنتی مربوط به ثبت نام ازدواج انجام شد، فرد متقاضی باید در موعد مقرر به شعب مورد نظر برای دریافت وام ازدواج مراجعه کند



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

لوگو یا آرم به علامتی گفته می شود که می تواند تصویر یا یک نوشته و یا ترکیبی از هر دو باشد که به صورتی خاص و منحصر بفرد طراحی شده و به نوعی نشانگر یک کسب و کار، سازمان، فرد و غیره است و باعث می شود تا به آن هویت بخشیده شود. یکی از اولین گام ها برای شروع یک بیزینس یا شرکت یا هر فعالیتی طراحی لوگو برای آن است و عموما صاحبان کسب و کارهای مختلف در همان ابتدای استارت کار ایده های مختلفی برای لوگوی خود دارند. بهتر است پس از اینکه نوع خدمات کسب و کار مورد نظر مشخص شد یا کالای مورد نظر به تولید رسید و آماده برای عرضه ی عمده در بازار بود پیش از هرچیزی لوگو را طراحی کرده تا آماده ی استفاده باشد. چرا که مارکت محصول شما را با نشان تجاری آن یعنی لوگوی آن خواهد شناخت. چرا طراحی لوگو ؟ معرفی مناسب برند - جذب مخاطب - بالا بردن میزان فروش - ماندگاری در ذهن مشتری - افزایش محبوبیت نام تجاری - تمایز از رقبا - قابل اعتماد جلوه دادن برند - نمایش اصالت برند - تاثیر مثبت بر رشد کسب و کار - مهمترین مرحله برندینگ - انتقال پیام برند - مهندسی ذهن مخاطب - هویت آفرینی - یعنی کاهش هزینه طراحی لوگو شرکت. پیشینه ی طراحی لوگو چیست؟ پیش از اینکه به طراحی لوگو چیست برسیم لازم است تا اندازه ای با پیشینه ی لوگو یا آرم آشنا شده و ببینیم اصلا لوگو چگونه به وجود آمده و چگونه از آن استفاده می شده. می توان اینطور گفت که تاریخچه ی لوگو به زمانی برمی گردد که انسان های نخستین با حکاکی کردن بر روی سنگ ها و نیز نقاشی کردن روی آنها سعی بر رساندن مقصود و مفهوم خود به دیگران داشتند. خود واژه ی آرم از زبان یونانی گرفته شده و به زبان ما وارد شده است. انواع مختلف آرم ها و لوگوها را می توان روی سکه های قدیمی به جا مانده از آن دوره ها، نشان هایی که رو حیوانات وجود داشتند و فیره می توان دید. امروزه نیز می توان گفت عموم کسب و کارها برای خود لوگوی منحصر بفرد دارد که به نوعی معرف آنها محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بلیط هواپیما مشهد تهران به دلیل درخواست بالای مسافران، یکی از مهم ترین مسیرهای ‏پروازی در کشور است که توسط ایرلاین های زیادی نیز پوشش دهی می شود. در این ‏مقاله آس چارتر کلیه نکات مهم و سوالات رایجی که مسافران قبل از رزرو بلیط هواپیما ‏از کارشناسان پرواز داخلی جویا شده اند، بررسی شده است. لذا دعوت می کنیم حتما تا ‏انتهای مطلب را مطالعه نمائید. تهران بزرگترین شهر، پایتخت وایران، دومین شهر ‏بزرگ آسیای غربی و سومین شهر بزرگ خاورمیانه است. خوشبختانه کلان شهری مانند ‏تهران تمامی امکانات را در اختیار دارد و به همین دلیل پذیرای مسافران تجاری و ‏گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. فرودگاه‌های تهران نیز یکی از پرترددترین ‏فرودگاه‌های کشور و بلیط هواپیما مشهد تهران به خصوص خرید بلیط هواپیما مشهد تهران آس چارتر ‎ و بلیط چارتر هواپیما تهران مشهد از جمله محبوب‌ ترین و پرفروش‌ ‏ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می‌ رود. به دلیل اینکه در فصول و ‏مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما تا تهران به سختی یافت می‌ شود بهترین راه، ‏خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران است. امکان رزرو بلیط هواپیما مشهد تهران آس چارتر برای شما عزیزان فراهم گردیده است و هم اکنون می توانید با انتخاب مبدا و ‏مقصد اقدام به طی کردن مراحل نمایید، امکان پرداخت هزینه بلیط به صورت آنلاین نیز ‏وجود دارد. بلیط هواپیما مشهد تهران را از ما با بهترین قیمت ها دریافت نمایید. با وجود ‏این امکان دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط خود به صورت حضوری به آژانس ‏مراجعه کنید، شما می توانید به صورت غیر حضوری و در منزل بلیط سفرخود را ‏خریداری کنید . بلیط هواپیما از مشهد به تهران که از فرودگاه شهید هاشمی نژاد به ‏فرودگاه مهرآباد انجام می شود از طریق سایت آس چارتر در اختیار شما قرار گرفته ‏است. تعداد پرواز روزانه در این مسیر مشهد به تهران بسته به روز و زمان پرواز ‏متغیر است. برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران می توانید با مشاورین ما در ارتباط ‏باشید. افرادی که برای زیارت به مشهد سفر کرده اند با پرواز به سمت تهران می آیند که ‏به خانه های خود بازگردند. اگر هم اهل مشهد هستید و قصد آمدن به پایتخت را دارید می ‏توانید نسبت به رزرو بلیط مشهد تهران اقدام نمایید. به عنوان مثال برای روز یکشنبه ‏بلیط هواپیما از مشهد به تهران که شامل 27 پرواز با شرکت های هواپیمایی است در ‏اختیار شما قرار داده شده است.‏



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

لوازم جانبی موبایل لوازم های جانبی موبایل تکمیل کننده ی گوشی های هوشمند هستند و می توان گفت استفاده از برخی لوازم ضرورت زیادی را به دنبال دارد و به همین علت شما باید توجه کافی برای خرید این لوازم داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که در حین تهیه ی آن نوع برند گوشی شما اهمیت دارد به این دلیل که ممکن است که سایر برندها با گوشی مورد نظر شما همخوانی نداشته باشند.

قطعات موبایل خرید بهترین قطعات موبایل امروزه شاهد استفاده روز افزون از موبایل های هوشمند هستیم، موبایل ها از قطعات بسیار زیاد و بسیار کوچکی تشکیل شده اند که خراب شدن هر کدام از آن ها ممکن است باعث اختلال و حتی کار نکردن دستگاه بشود.

کابل و شارژر آیفون ممکن است پس از چند سال استفاده از گوشی آیفون، مشکلات مختلفی در شارژر آن پدیدار شود. گاهی اوقات این مشکل چندان شدید نبوده و صرفاً در حد کاهش سرعت شارژ خودنمایی می کند؛ اما در شرایط شدیدتر ممکن است شارژر بطور کلی باتری را شارژ نکرده و حتی به دلیل وجود خرابی داخلی، جریان نامناسبی به سمت آن روانه کند.

نیاز به شارژر گوشی موبایل معمولاً پس از 1 روز استفاده امری طبیعی بوده و حتی در صورت افزایش میزان استفاده ممکن است ناچار به شارژ دوباره گوشی خود در طول روز شوید. امروزه اکثر گوشی های موبایل از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کنند که سرعت شارژ باتری را به میزان زیادی افزایش می دهد.

قاب سیلیکونی این روزها گوشی های موبایل به شدت گران هستند و محافظت از گوشی یکی از دغدغه های کربران است. به این منظور شرکت های تولیدی به فکر تولید گاردهایی متناسب با گوشی های تولید شده افتاده اند. گارد های موجود در بازار تنوع خیلی زیادی دارد اما بهترین و پر فروش ترین و کاربردی ترین نوع آن گارد های سیلیکونی است.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین مرحله در خرید آنلاین وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای خرید است. پس از وارد کردن این اطلاعات، سیستم به صورت خودکار به دنبال کلیه پروازهایی می ‌باشد که با مشخصات وارد شده از طرف شما مطابقت داشته باشد. در این مرحله شما به راحتی با فیلتر کردن ویژگی های مورد نظرتان، بهترین قیمت و ساعت پرواز را می‌ توانید انتخاب کنید. پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان به مرحله وارد کردن اطلاعات مسافر می‌ رسید. این مرحله مهمترین مرحله برای خرید بلیط از آس چارتر می ‌باشد. وارد کردن اطلاعات باید با دقت فراوان انجام شود زیرا هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات برعهده خود شخص خریدار خواهد بود. مرحله پنجم قسمت پرداخت می‌ باشد. حتما قبل از انجام این قسمت یک بار دیگر اطلاعات شخصی و زمان پرواز را چک کنید. زیرا پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر خواهد شد. در این مرحله از طریق سایت به یکی از درگاه‌های پرداخت هدایت خواهید شد و می ‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را نهائی کنید. اکنون بلیط شما صادر شده است. به همین راحتی فقط با چند کلیک می توانید بلیط چارتر لحظه آخری آس چارتر را خریداری نمایید. آس چارتر به صورت لحظه ‌ای ارزانترین پروازها را جستجو می ‌کند و نمایش می‌ دهد. بلیط هواپیما سیستمی امکان رزرو بلیط سیستمی از چندماه قبل از تاریخ پرواز وجود دارد. کلاس ‌نرخی این بلیط‌ها معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک ‌ترمی ‌شود افزایش می ‌یابد، بنابراین قیمت بلیط هواپیما سیستمی در چندماه قبل از تاریخ پرواز ارزان تر است. خرید بلیط هواپیما سیستمی مزایای بی‌ شماری دارد و مهم‌ترین مزیتش این است که بلیط سیستمی مستقیماً زیر نظر ایرلاین پرواز فروخته می ‌شود و به ازای آن، خدماتی قابل ‌قبولی به شما ارائه می ‌دهند. معمولاً قیمت بلیط هواپیما سیستمی هرچه به ساعت پرواز نزدیک ‌تر می ‌شود، افزایش می ‌یابد؛ اما در بازه‌های زمانی کم ‌مسافر، درلحظات نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی کاهش می ‌یابد. درایران تنها ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ ایر بلیط هواپیما داخلی خود را سیستمی به فروش می ‌رسانند. همان‌طور که می‌ دانید کیفیت پرواز و خدمات این ایرلاین‌ها بسیار بالا است و قطعاً از سفر با ماهان و ایران ‌ایر راضی خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()