تجربه ای درباره سقف کاذب
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به طور کلی موارد استفاده از سقف های کاذب را میتوان به عبور تاسیسات ، آکوستیک کردن ، موارد دکوراتیو ، سبک کردن ساختمان در برجها ، هدایت و جلوگیری از اتلاف حرارت و رطوبت ، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و.... دانست البته لازم به ذکر است که سقف های کاذب بسیار انعطاف پذیر هستند و در انواع مختلف برند های مختلف و رنگ های مختلف ارائه می شود فکر میکنم چند روز پیش بود که برای پوشش سقف خونه دنبال سقف کاذب بودم یکی از دوستان این راه رو بهم پیشنهاد داد منم  یه چرخی تو اینترنت زدم و یه چند تا مدل توی سایت http://iranarchitects.com/companies/dropped-ceiling دیدم که بدک نبود ولی متاسفانه فقط جنس گچ و فلزش رو داشتن و به علاوه نصب و گارانتی هم نداشت همین موضوع باعث شد که به یکی از دوستان که تازه برای محل کارش سقف کاذب تهیه کرده بود مراجعه کنم که بهم گفت میتونم از سایت سقف کاذب ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/ceiling/ استفاده کنم که هم مدل های مختلفی داره هم اینکه نصب رایگان و گارانتی معتبر داره گفتم این تجربه رو به شما هم بگم شاید یه روزی ازش استفاده کردید.





:: برچسب‌ها: تجربه ای درباره سقف کاذب ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: